مقایسه‌ی دستگاه الکساندرایت و دایود

لیزر موهای زائد

از آنجا که تقاضا برای لیزر موهای زائد زیاد است، بازار دستگاه‌های لیزر داغ داغ است. این تکنولوژی که زمانی تنها در دسترس افراد خاص قرار داشت، حالا دیگر برای همه‌ی مردم به راحتی قابل دسترسی است. حتما شما هم نام‌ دستگاه‌های مختلف لیزر موجود در بازار را شنیده‌اید و احتمالا برایتان این سوال پیش آمده که آیا این دستگاه‌ها در تحویل نتیجه‌ی مطلوب تفاوت دارند یا نه. پاسخ این سوال مثبت است.
در این مقاله به مقایسه‌ی دو تکنولوژی پرطرفدار الکساندرایت کندلا و دایود پرداخته‌ایم. پس از خواندن این مطلب کوتاه با آسودگی خاطر لیزر مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب و برای همیشه با موهای زائد خداحافظی کنید.

 

 

لیزر دایود (Diode)

بهترین گزینه برای پوست‌های گندمی روشن و تارموهای نازک‌

عملکرد: تکنولوژی دایود که یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین انواع لیزر است که برای نتیجه‌دهی مطلوب روی پوست‌های روشن تا متوسط ساخته شده است. لیزر دایود، هم طول موج کوتاه و هم طول موج بلند ساطع می‌کند. طول موج کوتاه عمیقا در فولیکول مو رخنه کرده، در حالی که طول موج بلند از آسیب‌رسانی به پوست جلوگیری می‌کند. لیزر دایود برای افرادی که تارموهای نازک و پوست روشن دارند بهترین گزینه است. علاوه بر این، قابلیت تنظیم سیستم لیزر دایود به درمانگر این امکان را می‌دهد که با توجه به نیاز شما، گزینه‌های دستگاه را تنظیم کند.

 

 

 

لیزر الکساندرایت کندلا (Alexandrite Candela)

بهترین گزینه برای پوست‌های گندمی روشن و گندمی تیره و تارموهای ضخیم‌تر

عملکرد: این دستگاه نسبت به دستگاه‌های رقیب در بازار طول موج بلندتری دارد. این قابلیت الکساندرایت، باعث شده که برای دامنه‌ی وسیعی از انواع مختلف رنگ پوست‌ها نتیجه‌ی مطلوب حاصل کند. شاید شنیده باشید که هرچه پوست فرد روشن‌تر باشد، رفع موهای زائد راحت‌تر و رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب سریع‌تر است. اما این یک خبر خوش برای افراد با پوست‌های گندمی تیره است.، چرا که با لیزر الکساندرایت، آن‌ها هم، به نتیجه‌ی مطلوب خواهند رسید. هم‌چنین تکنولوژی الکساندرایت، یکی از سریع‌ترین دستگاه‌های موجود در دنیا در فر‌آیند لیزر است؛ به این دلیل که در هر پالس هنگام تماس با پوست ناحیه‌ی بیشتری را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ بنابراین برای دسترسی به نتیجه‌ی مطلوب تعداد جلسات کمتری در نظر گرفته می‌شود.

منبع: groupon

 

مقالات دیگر