کلینیک زاویه سازی صورت

کلینیک-زاویه-سازی-صورت

کیلینیک زاویه سازی صورت – فرم و شکل صورت از عوامل مهمی ست که در زیبایی انسان تاثیر به سزایی دارد، همین امر باعث شده تا امروزه بسیاری از آقایان و خانم ها به دنبال این باشند تا صورت خود را از شکل های بیضی و یا بادامی به شکل Vدر آورند. از این رو به دنبال کلینیک زاویه سازی صورت در تهران و شهرهای دیگر هستند تا بتوانند بهترین نتیجه را برای زاویه سازی بگیرند.

روش های مختلف در کلینیک زاویه سازی صورت

کلینیک زاویه سازی صورت

کلینیک زاویه سازی صورت با توجه به تشخیص پزشک متخصص و همچنین متناسب با صورت فرد متقاضی با روش های مختلفی انجام می دهد که این روش ها عباتند از:

کوچک کردن فک

لاغر کردن صورت

برجسته کردن چانه و گونه

به منظور زاویه سازی صورت از تکنیک های متفاوتی نیز استفاده می شود:

تزریق ژل

تزریق چربی

پروتز

لیفت با نخ

بوتاکس مردان

کلینیک زاویه سازی صورت با تزریق زل

در کلینیک زاویه سازی صورت یکی از پر طرفدارترین روش های زاویه سازی، تزریق ژل در قسمت های فک و صورت است. فیلرها نوعی از ژل های تزریقی می باشند که برای بالابردن و پر کردن قسمت های خالی و تو رفته صورت استفاده می شود مانند گونه ها، به علاوه از این فیلرها برای زاویه سازی فک نیز استفاده می شود.

از مطمئن ترین ژل های تزریقی اسید هیالورونیک و کلسیم هستند که بدن ما به مقدار کمی آن ها را تولید میکنند.

فرم دهی صورت با تزریق فیلر

کلینیک زاویه سازی صورت

در کلینیک زاویه سازی صورت به منظور فرم دهی فک و چانه برای V شکل شدن، فیلر را به چانه تزریق می کنند. برای تزریق مستقیم به چانه دو تکنیک کامولا و سوزن وجود دارد. با توجه به تشخیص پزشک متخصص ممکن است از این دو روش به صورت تلفیقی استفاده شود تا نتیجه ای بهتر حاصل گردد.

تزریق ژل برای زاویه سازی

با توجه گزارشات کلینیک زاویه سازی صورت بسیاری از مراجعه کنندگان در مورد درد ناشی از تزریق ژل نگران هستند. اما باید این اطمینان خاطر را به آن ها داده شود تا بدانند تزریق ژل هیچ گونه دردی ندارد اما به دلیل راحتی بیشتر متقاضی در محل تزریق، ژل بی حسی موضعی استفاده خواهد شد.

از مهم ترین مزیت های زاویه سازی صورت با تزریق ژل، کوتاهی زمان تزریق است که بین 10 تا 20 دقیقه می باشد. اما باید مطمئن باشید که پزشک متخصص این کار را برای شما انجام دهد.

نکات قابل توجه بعد از تزریق ژل

حدود 4 ساعت بعد هیچ آرایشی روی صورت نباشد.

به مدت 24 ساعت هیچ ورزشی انجام نشود.

به منظور شستشوی صورت محلول اسیدی استفاده نگردد.

به مدت یک هفته، شنا، سونا و آب گرم را تعطیل نمایید.

مقدار تزریقی ژل

مقدار تزریق ژل و یا فیلر بسته به نیاز صورت فرد متقاضی در کلینیک زاویه سازی صورت دارد که با تخشیص پزشک متخصص زیبایی این مقدار مشخص می گردد.

ممکن است فرد نسبت به ژل تزریقی حساسیت نشان دهد در این صورت تزریق ژل با دوز پایین تر و در مراحل بیشتر انجام می شود. ممکن است برای خط فک در هر ماه دو میلی لیتر تزریق گردد.

زاویه سازی صورت با استفاده از نخ

در کلینیک زاویه سازی صورت روش دیگری که برای این منظور در بین مراجعین مرسوم است، زاویه سازی صورت با استفاده از نخ لیفتینگ می باشد. در این روش پزشک ابتدا قسمت هایی که باید سوزن زده و نخ وارد شود مشخص می گردد. بعد از آن نخ از مکان ها مشخص شده وارد می شود و گره می خورد و در نهایت در زیر پوست پنهان می گردد.

نمونه نخ های لیفت صورت موجود در مراکز زیبایی

در زیبایی صورت با استفاده از این روش از نخ هایی استفاده می شود به نام پولیدیکسانون که قابل جذب می باشد. در برخی مواقع به منظور اثر گذاری بیشتر از تزریق ژل همراه نخ نیز استفاده می شود.از دیگر نخ های مرغوب به منظور زاویه سازی صورت، نخ ها دندانه دار می باشند.

مزایای زاویه سازی صورت با استفاده از نخ

در مورد زاویه سازی صورت با نخ در کلینیک نیازی به گذشت زمان زیادی نمی باشد و فرد به سرعت می تواند کارهای روزانه خود را انجام دهد.

در صورت استفاده متقاضی از این روش، نیازی به بستری وجود ندارد.

اسکار و یا جای زخم عمیق، کبودی و غیره روی پوست باقی نمی مانند.

نسبت به روش های دیگر هزینه کمتری دارد.

بعد از مدتی نخ ها جذب پوست می شوند و قابل لمس و تشخیص نمی باشند.

مطالب بیشتر