لیفت صورت با نخ چگونه صورت میگیرد؟

لیفت صورت با نخ چگونه صورت میگیرد؟-وبسایت ویانا

اکثر عمل های زیبایی در دنیا با این هدف انجام می شوند که افراد چند سال جوان تر از سن واقعی خود به نظر برسند. لیفت صورت با نخ یکی از روش های بسیار عالی برای جوان سازی می باشد .مهم ترین فاکتور برای جوان به نظر رسیدن، داشتن پوستی شاداب و سالم است. متاسفانه به مرور زمان به دلیل سبک غلط زندگی یا افزایش سن، پوست افراد شادابی خود را از دست می دهد و شل و افتاده می شود.

پزشکان برای رفع افتادگی پوست اقدامات متعددی انجام می دهند که در مجموع این اقدامات لیفت کردن پوست نام دارند. روش های لیفت صورت متنوع هستند؛ اما یکی از بهترین روش ها برای رفع افتادگی پوست، لیفت صورت با نخ است. اگر قصد دارید از این روش برای درمان افتادگی و چین و چروک پوست خود استفاده کنید، ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

 

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می شود؟

برای لیفت صورت با نخ پزشک از نخ های مخصوص قابل جذبی تحت عنوان نخ های کلاژن ساز استفاده می کند؛ پزشک ابتدا در پوست منافذ بسیار کوچکی ایجاد کرده و نخ مخصوص را با سوزن های ظریفی به لایه های عمقی تر پوست هدایت می کند. هدف از انجام این کار، تحریک پوست برای ساخت کلاژن بیشتر است؛ کلاژن یکی از پروتئین های کلیدی و مهم در پوست است که وظیفه حفظ شادابی و جوانی پوست را به عهده دارد.

این روش یک روش بی خطر و غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست است؛ زیرا برای انجام این کار نیازی به ایجاد برش یا زدن بخیه نیست و تنها از بی حسی موضعی در محل مورد نظر استفاده می شود. کل پروسه در حدود 45 دقیقه طول می کشد و عوارض جانبی خاصی به جای نمی گذارد، البته ممکن است پس از انجام پروسه لیفت، پوست صورت کمی متورم و قرمز شود که طبیعی است و به مرور برطرف خواهد شد.

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می شود؟-وبسایت ویانا

کاربردها و مزایای لیفت صورت با نخ

شاید تصور کنید که تنها کاربرد لیفت صورت با نخ رفع شلی و افتادگی پوست است؛ این در حالی است که این روش به منظور رفع چین و چروک، حجم دهی گونه، زاویه سازی فکی و چانه، لیفت بینی، بالا بردن سینه و شکم، یک رنگ کردن پوست، پیشگیری از افتادگی پوست و… مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله مزایای این روش بی خطر بودن و سرپایی بودن آن است، به علاوه ماندگاری لیفت صورت با نخ بسیار خوب است و بسته به نوع نخ استفاده شده و حجم مشکلات پوستی، این روش بین یک تا سه سال دوام و ماندگاری دارد. معمولا بعد از دو سال نخ های لیفت جذب می شوند؛ اما بعد از یک سال لازم است لیفت صورت با تعداد نخ های کمتری تمدید شود. لیفت صورت با نخ در شرایط استریل انجام می شود و عوارضی مانند عفونت، تورم و کبودی وسیع و ماندگاری برای فرد ندارد.

نخ لیفتینگ از موادی ساخته شده است که با بدن سازگاری خوبی دارند و باعث ایجاد آلرژی نمی شوند، این نخ ها قابل جذب هستند و بعد از جاگذاری در پوست دیده نمی شوند.

کاربردها و مزایای لیفت صورت با نخ-وبسایت ویانا

نکات مراقبتی لیفت صورت با نخ

اگرچه این روش  یکی از کم عارضه ترین روش های جوانسازی پوست است، اما لازم است بعد از انجام این عمل برخی از نکات را رعایت کنید تا نتیجه مطلوبی از کار خود دریافت کنید. برخی از این نکات عبارتند از:

  • بعد از لیفت صورت با نخ می توانید فعالیت های سبک روزانه خود را انجام دهید؛ اما باید از انجام فعالیت های سنگین مانند ورزش کردن، خودداری کنید.
  • برای پیشگیری از ایجاد ورم در صورت، چند روز اول به خصوص شب اول هنگام خواب بالش خود را بلندتر از حد معمول قرار دهید.
  • بعد از انجام لیفت صورت از آب و مایعات بیشتر استفاده کنید.
  • برای کاهش ورم از کیسه یخ یا حوله سرد استفاده کرده و برای کاهش درد، استامینوفن توصیه می شود.
  • از کشیدن خمیازه عمیق، لبخند وسیع زدن یا هر نوع حرکت شدیدی در پوست صورت، خودداری کنید.

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

برای رفع چین و چروک و افتادگی پوست، می توان از روش های مختلفی مانند بوتاکس، تزریق ژل، جراحی، دستگاه هایفو، لیفت صورت با نخ و… استفاده کرد. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند؛ اما یکی از بهترین و کم خطرترین روش ها برای جوانسازی پوست، لیفت صورت به این روش  است. لیفت صورتبه این روش  باعث تحریک پوست برای ساخت کلاژن بیشتر می شود؛ در این مقاله نکاتی در مورد چگونگی انجام لیفت صورت با نخ، کاربردها و مزایای آن بیان کردیم.

 

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *