بوتاکس بهتر است یا لیفت با نخ

Whatsapp search bar 3d rendering

بوتاکس بهتر است یا لیفت با نخ در مواردی که شما می خواهید بهترین روش را برای لیفت و جوانسازی پوست خود انتخاب کنید پیش خواهد آمد. درست است که هر دو روش موجب لیفت شدن و سفت شدن پوست می شوند اما هر کدام عملکردی متفاوت با دیگری خواهد داشت.

چه کسانی بوتاکس تزریق کنند؟!-وبسایت ویانا

 

ما مطمئن هستیم که شما می خواهید بهترین روش را برای لیفتینگ صورت خود انتخاب کنید و برای همین نیاز دارید تا نتایج هر کدام را بهتر بشناسید.

ما در این مقاله برای شما تمامی دو روش را توضیح خواهیم داد اما شما قبل از هر اقدامی نیاز دارید تا با پزشک متخصصی که قرار است این روند کار زیبایی را برای شما اجرایی کند مشورتی داشته باشید. آنچه که ما به اطلاع رسانی می کنیم جهت آگاه داشتن و اطلاعات و دید اولیه نسبت به انجام کار می باشد.

 

لیفت با نخ بهتر است یا بوتاکس ؟

روند درمانی در هر یک از روش های تزریق بوتاکس و همچنین لیفت صورت کاملا متفاوت می باشد به همین دلیل هیچکدام نمی تواند جایگزینی برای دیگری باشد. به عبارتی پاسخ به سوال بوتاکس بهتر است یا لیفت با نخ نیازمن اطلاعاتی در این زمینه می باشد که در ادامه برای آشنایی شما آورده شده است.

 

انتخاب هر کدام از این روش ها با توجه به نیاز پوست و بدن توسط پزشک مشخص خواهد شد که آیا با بوتاکس می تواند نتیجه مطولب را بدست آورد و یا با استفاده از نخ های لیفت دهنده می تواند نیاز را برطرف نماید.

درواقع می توان با تزریق بوتاکس همان نتیجه ای که از بکارگیری لیفت با نخ حاصل می شود را انتظار داشت و یا بالعکس.

 

بوتاکس

تزریق بوتاکس

قبل از آنکه بخواهیم به سوال بوتاکس بهتر است یا لیفت با نخ پاسخ قطعی بدهیم لازم است تا هر کدام از این دو مورد که در جایگاه مقایسه ای با یکدیگر قرار گرفته اند را بشناسیم .

بوتاکس که یک سم از نوع بوتولینوم می باشد از روش هایی درمانی برای درمان اسپاسم دست، پلک و غیره می باشد که سالها است که مورد استفاده تمامی پزشکان قرار گرفته است.

در حیطه پزشکی و زیبایی از بوتاکس در درمان چین و چروک استفاده می شود، به ویژه در پیشانی، خط اخم و اطراف چشم برای از بین بردن چین و چروک ها بسیار موثر می باشد.

در طول روند گذر عمر و با بالا رفتن سن حرکت ماهیچه های صورت بیشتر و بیشتر شده و این افزایش حرکتی موجب به وجود آمدن خطوطی در اطراف دهان، چشم و پیشانی می شود . در این موارد بوتاکس به راحتی می تواند این نوع چین و چروک ها را از بین برده و یا حتی یک عملکرد پیشگیری برای آن اتفاق بیفتد.

 

 

لیفت صورت با نخ

در واقع برای لیفتینگ صورت بافت ماهیچه ای مورد هدف است که با بکار یری نخ هایی که برای لیفت استفاده می شوند تولید کلا/زن در پوست آغاز شده و در نهایت کشیدگی پوست تحت عنوان لیفت صورت حاصل می شود. کاری که نخ های لیفت دهنده انجام می دهند توسط بوتاکس قابل اجرایی نمی باشد چرا که نخ ها تولید کلاژن می کنند و بوتاکس تنها یک سم بوتولنیم است که موجب فلج شده عضو ماهیچه ای در آن منطقه مورد نظر می شود.

 

بوتاکس بهتر است یا لیفت با نخ

کدام روش از بین بوتاکس و یا لیفت با نخ برای من بهتر است ؟

برای پاسخ واضح و دقیق به سوال بوتاکس بهتر است یا لیفت با نخ لازم است تا شما هدف تان را از انجام این کارهایی زیبایی مشخص کنید. درواقع اگر شما درگیر افتادگی پوست شده باشید و شلی پوست را دارید بهترین گزینه برای شما استفاده از نخ های لیفت دهنده می باشد . هنگامی که افتادگی پوست را داشته باشید احتمالا چربی هایی که اطراف گونه، بینی و دهان می باشد را از دست داده اید که این خود دلیلی محکم بر استفاده از نخ برای لیفت شدن دارد.

اگر شما در گیر خطوط ریز تا درشت با عمق متوسط شده باشید در این مواقع رفع این خطوط با استفاده از بوتاکس امکان پذیر می باشد .

مطالب بیشتر : بوتاکس مردان

نتیجه :

اینکه بوتاکس بهتر است یا لیفت با نخ با توجه به نیاز بدن هر فرد و استفاده و کارایی که یکی از این روش ها برای بدنش دارد می تواند متفاوت باشد. به بیان ساده تر هر چقدر که نیاز را واضح تر کنید بهتر می توانید روش مناسب را انتخاب کنید . جهت مشاوره برای بوتاکس بهتر است یا لیفت با نخ ویانا کلینیک با بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص حوزه زیبایی می تواند بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد.

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *