روش های بازسازی پوست صورت

روش های بازسازی پوست صورت-وبسایت ویانا

افرادی که پوست سالم و شادابی دارند، معمولا زیباتر و جوان تر از سایرین به نظر می رسند. خانم ها به صورت ذاتی به دنبال بهبود ظاهر خود هستند و ممکن است هزینه های زیادی را صرف خرید لوازم آرایشی کنند؛ اما اگر بخشی از این هزینه ها را برای بازسازی پوست صورت خود صرف کنند، نتیجه بیشتری می گیرند.

پوست ما به دلیل تماس با نور خورشید، مواد شیمیایی و افزایش سن، به تدریج حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد؛ در این زمان است که کم کم سر و کله چین و چروک و لکه های پوستی نمایان می شود. اگر این مسئله باعث نگرانی شما شده است، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید؛ زیرا در این مقاله قصد داریم روش های بازسازی پوست صورت را مورد بررسی قرار دهیم.

روش های بازسازی پوست صورت-وبسایت ویانا

میکرونیدلینگ حلال بسیاری از مشکلات پوستی

امروزه برای برطرف کردن انواع مشکلات پوستی، روش های پیشرفته زیادی وجود دارد که در مدت زمان نسبتا کوتاهی روند بازسازی پوست صورت را انجام می دهند؛ یکی از این روش ها میکرونیدلینگ است. یکی از مشکلاتی که با افزایش سن برای پوست ما به وجود می آید، کاهش تولید کلاژن در پوست است.

کلاژن یکی از پروتئین های اساسی و مهم موجود در پوست است که باعث جوان ماندن، سفتی و شادابی پوست می شود. هدف اصلی دستگاه میکرونیدلینگ تحریک فرآیند کلاژن سازی است و این کار را به کمک سوزن های کوچکی که در دستگاه تعبیه شده اند انجام می دهد. این دستگاه نه تنها تاثیر خوبی برای از بین بردن جوش ها دارد؛ بلکه تا حد زیادی باعث کمرنگ شدن و محو شدن جای جوش می شود. از دیگر کاربردهای دستگاه میکرونیدلینگ در بازسازی پوست صورت، از بین بردن چین و چروک، رفع شلی پوست، از بین بردن جای زخم و روشن و شفاف کردن پوست صورت است.

میکرونیدلینگ حلال بسیاری از مشکلات پوستی-وبسایت ویانا

رفع عمیق ترین چین و چروک ها با لیزر فرکشنال CO2

به جرات می توان گفت که اختراع دستگاه لیزر انقلاب بزرگی در زمینه پزشکی به وجود آورد؛ زیرا در اکثر حوزه های علوم پزشکی می توان از لیزر استفاده کرد؛ یکی از بزرگترین کاربردهای لیزر بازسازی پوست صورت است. لیزر فرکشنال CO2 از جمله قوی ترین محرک های تولید کلاژن در پوست است. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این لیزر باید حتما به افراد متخصص مراجعه کنید؛ زیرا پس از بازسازی پوست صورت با لیزر فرکشنال، باید به خوبی دوران ریکاوری را سپری کرده و از پوست خود مراقبت کنید

. گفته شده است که لیزر فرکشنال برای از بین بردن هر نوع ضایعه پوستی کاربرد دارد؛ در نتیجه برای رفع چین و چروک عمقی، از بین بردن لکه های پوستی، از بین بردن اسکار و جای جوش، بستن منافذ باز پوست صورت و حتی افزایش حجم قسمت های مختلف بدن می توانید از لیزر فرکشنال استفاده کنید.

رفع عمیق ترین چین و چروک ها با لیزر فرکشنال CO2-وبسایت ویانا

تزریق بوتاکس و ژل برای بازسازی پوست صورت

در دو روش قبلی، هدف ما تحریک پوست و افزایش تولید کلاژن در پوست بود؛ اما در روش بوتاکس هدف متفاوتی دنبال می شود. در این روش موادی شبیه به سم به داخل پوست تزریق می شود تا با فلج کردن موقتی برخی از اعصاب پوست، چین و چروک های صورت تا حد زیادی محو شوند.

یکی از ارزان قیمت ترین روش های بازسازی پوست صورت، تزریق ژل است؛ پایه اساسی ژل را موادی مانند کلاژن و اسید هیالورونیک تشکیل می دهند. به منظور افزایش حجم لب و گونه، زاویه دار کردن فک، محو کردن خطوط بین ابروها، دور چشم، دور لب و پیشانی و محو کردن جای زخم و سوختگی، می توان از روش تزریق ژل استفاده کرد.

توجه داشته باشید که برخی از عادات شما مانند استفاده از غذاهای سالم، نوشیدن آب کافی، استفاده از شوینده مناسب برای پوست صورت، عدم استعمال دخانیات، داشتن خواب کافی و باکیفیت، ورزش کردن و… می تواند تاثیر زیادی روی پوست شما داشته باشند و به کمک مجموعه این عادات، روند پیری پوست تا حد زیادی به تاخیر خواهد افتاد.

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

بسیاری از افراد هزینه های زیادی را برای تهیه لوازم آرایشی صرف می کنند و ممکن است از مراقبت های پوستی غافل باشند. این در حالی است که یکی از ارکان مهم زیبایی، داشتن پوستی سالم و شاداب است. اگر به دلیل افزایش سن، استفاده از مواد شیمیایی، مراقبت ناکافی از پوست و… پوست شما دچار آسیب شده است، لازم است به کمک روش ها و دستگاه های جدید و کارآمد پوست صورت خود را بازسازی کنید. در این مقاله برخی از روش های بازسازی پوست صورت را مورد بررسی قرار دادیم.

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *