جدیدترین روش های بازسازی پوست

Whatsapp search bar 3d rendering

جدیدترین روش های بازسازی پوست برای رفع اثرات ناخوشایند برخی آسیب های پوستی مانند جای جوش، زخم و یا به تاخیر انداختن پیری و علائم ناشی از آن مانند چین و چروک و افتادگی، بسیار مهم و تاثیرگذار است. البته امروزه با وجود راهکارهای متنوع و فراوانی که برای زیبایی و سلامت پوست، توصیه می شود نگرانی چندانی بابت اطلاع رسانی روش های ترمیم پوست وجود ندارد. اما با این حال معرفی برخی از تکنیک های نوین، کارآمد و نتیحه بخش برای حفظ زیبایی ظاهر که از مهم ترین نیاز همه افراد در هر سن و سالی محسوب می شود، ضروری است. به همین دلیل و با توجه به اهمیت این موضوع در این مطلب به بررسی جدیدترین روش های بازسازی پوست خواهیم پرداخت.

ترمیم و بازسازی پوست با کمک لیزر

ترمیم و بازسازی پوست با کمک لیزر

نخستین راهکاری که این روزها برای جوانسازی و برطرف نمودن برخی عوارض پوستی، مورد استفاده قرار می گیرد، لیزر است. درواقع با این روش قابلیت هایی همچون قوام، رنگ و بافت سالم به پوست باز می گردد و به طرز چشمگیری می توان شاهد بهبود آسیب های قدیمی بود. با کمک لیزر، سلول هایی که در لایه های مختلف پوست قرار دارند و در اثر عوامل گوناگون دچار آسیب شده اند، هدف قرار می گیرند. به این صورت هرگونه لک، جای جوش، اسکار، جای زخم، آکنه، خال و یا تیرگی های پوستی درمان می شوند. بنابراین می توان لیزر درمانی را یکی از بهترین و جدیدترین روش های بازسازی پوست دانست که باید توسط پزشک متخصص انجام شود.

مزوتراپی تکنیکی جدید در بازسازی پوست

مزوتراپی تکنیکی جدید در بازسازی پوست

مزوتراپی یکی از شیوه هایی است که برای بازگرداندن سلامت و زیبایی به پوست، طرفداران فراوانی دارد. عملکرد و اثرگذاری این تکنیک درمانی از طریق تزریق برخی مواد، نظیر هورمون ها و ویتامین های مورد نیاز پوست می باشد که نتیجه آن در قوام و استحکام پوست و یا حذف برخی عوارض مانند لکه های پوستی قابل مشاهده است. ایمنی بالا و فاقد زیان بودن این روش، از مزایای مزوتراپی است که آن را در زمره جدیدترین روش های بازسازی پوست قرار داده است. اما فراموش نکنید که برای کسب نتایج عالی، می بایست افراد متخصص و کلینیک های معتبر پوست و مو را برای انجام آن برگزینید.

 

سرعت و امنیت در ترمیم پوست با هایفوتراپی

سرعت و امنیت در ترمیم پوست با هایفوتراپی

هایفوتراپی نام تکنیکی است که از میان روش های جوانسازی و ترمیم بافت های پوستی دارای محبوبیت فراوانی بوده و بسیار فراگیر شده است. علت این محبوبیت را می توان سرعت اثرگذاری هایفوتراپی دانست که پس از  3 ماه نتایج خیره کننده آن به وضوح مشاهده می شود. از بین بردن افتادگی پوست در نقاط مختلف، حذف چروک ها، رفع غبغب و قوام پوست گردن و همچنین بازگرداندن شادابی به گونه ها و اطراف پلک از جمله اثرات هایفوتراپی به عنوان یکی از کارآمدترین و جدیدترین روش های بازسازی پوست است.

آر اف فرکشنال، روشی نوین و موثر

آر اف فرکشنال، روشی نوین و موثر

RF Fractional روشی بسیار کم خطر، نتیجه بخش و بدون درد برای ترمیم بافت های آسیب دیده و افتاده پوست است. این شیوه به لحاظ اثردهی فوق العاده و ظهور شواهد آن در همان ساعات اولیه، یکی از تکنیک های پرطرفدار امروزی در بازسازی و جوانسازی پوست به شمار می رود. به طوری که با تحریک توان ساخت کلاژن و الاستین در پوست و نظم بخشیدن به رشته های کلاژن، می توان اثرات فوری آن در سفتی و زیبایی چهره دید.

آر اف فرکشنال که ازجمله جدیدترین روش های بازسازی پوست است، برطرف کننده هرگونه چین و چروک، شلی، جای جوش، لک، منافذ باز، اسکار و سوختگی از سطح پوست بوده و به بهبود ضخامت و قوام آن کمک می کند.

احیای پوست به روش پلاسما (PSR)

احیای پوست به روش پلاسما (PSR)

از دیگر روش های درمانی برای ترمیم ساختار پوست و بازگرداندن زیبایی و جوانی به آن، تکنیک پلاسما است که با استفاده از دستگاهی به نام (PSR) صورت می پذیرد. عملکرد این روش در بازسازی پوست از طریق وارد کردن انرژی توسط دستگاه پی اس آر به شکل پلاسما به پوست می باشد. از پلاسما در رفع اثرات منفی ناشی از اشعه آفتاب بر روی پوست می توان بهره برد. ضمن اینکه هرگونه عوارض و آسیب های پوستی نیز به این طریق قابل درمان خواهد بود. با توجه به اینکه پلاسما از تکنیک های درمانی مورد تایید دنیا می باشد، یکی از موثرترین و جدیدترین روش های بازسازی پوست شناخته می شود.

نکته: این روش کاملا با لیزر متفاوت است و نمی توان آن را در دسته درمان های لیزری قرار داد.

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *