بررسی روش های جوان سازی پوست صورت

در حال حاضر بهترین روش های جوان سازی پوست صورت همان مواردی می باشند که به بازسازی پوست منجر می شوند. به عبارتی آیتم هایی که بتوانند پوست را ترمیم و از نو بسازند در رده تمامی مراقبت های جوان سازی پوست صورت منجر می شوند.

همه می دانیم که الکل، دخانیات همانند سیگار کشیدن در پیری و پروک شدن پوست چقدر پوست را به سرعت وارد مرحله تخریب و پیری می کند . در نتیجه تا جایی که با توجه به فرهنگ هر خانوادهف شهر و یا کشور ایجاد می کند از این موارد نیز می توان فاصله گرفت.

در مورد بهترین روشی که منجر به جوان شدن و جوان ماندن پوست می شود نیز همان مراحل بازسازی را می بایست در این مورد اجرایی کرد. در ادامه شما را با بهترین موارد در این حوزه آشنا خواهیم کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین مرکز جوانسازی پوست در تهران می توانید با ما در ارتباط باشید .

روش های مدرن جوان سازی پوست صورت

روش های مدرن جوان سازی پوست صورت

روش هایی تحت عنوان کلینیکی وجود دارند که در زمینه ی جوانسازی مدرن ترین و پیشرفته ترین موارد بازسای و جوان کردن پوست می باشند.

روش های مدرن کلینیکی که برای جوانسازی امروزه به سرعت در جال پیشرفت است توسط پزشک متخصص اجرا می شود . البته افراد غیر پزشک نیز وارد این حوزه نیز شده اند که تنها یک دوره چند روزه را گذرانده اند و متاسفانه هیچ اطلاعاتت پزشکی و علمی در مورد پوست و لایه های پوستی ندارند.

روش های کلینیکی محدود به یک یا دو روش نمی شود و چندین روش در این زمینه نیز وجود دارد که با توجه به نیاز پوست و عملکردی که آن روش دارد دارای مزایا و معایبی می باشد. از خصوصیات بارز بهترین روش جوان سازی پوست صورت به روش کلینیکی این می باشد که طی چندین جلسه روند درمانی می بایست توسط پزشک انجام گیرد.

عموما افراد این ذهنیت را برایشان تحت تاثیر عوامل محیطی ایجاد کرده اند که روش های طبیعی نتیجه ی مطلوب و بی خطری دارد و می توانند از ماسک های خانگی برای ج.انسازی استفاده کنند. چین و چروک را شاید بتوان برای بعضی از افراد که عمق این چروک ها بسیار کم است را اجرایی کرد و گاها نتیجه مطلوب هم دریافت کرد، اما برای همه یکسان نیست . آنچه که در روش های خانگی کاملا پیدا است این است که این روشها برای حفظ سلامتی مناسب می باشند ولی نمی توانند تاثیرات روش های کلینیکال را داشته باشند.

روش جوان سازی صورت با روش هایفوتراپی

روش جوان سازی صورت با روش هایفوتراپی

هافوتراپی یکی از روش های کلینیکی می باشد که توسط پزشک متخصص اجرایی می شود و درواقع هایفو یک دستگاه می باشد امواجی را بصورت کاملا متمرکز با شدت بالا بر روی پوست اعمال می کند. دستگاه هایفو یک اتوموبیل نیست که بتوانید روش کار آن را آموزش ببینید و آن را بر روی پوست ها اجرا کنید بلکه شناخت پوست و طول موج ها و تخصص داشتن در این زمینه موجب می شود که نتیجه ی مطلوب حاصل شود.

هایفو از نمونه روش هایی می باشد که هم درمانی می باشد و هم در گروه متدهای زیبایی قرار دارد. اثراتی که از هایفو پس از انجام دادن مشاهده خواهید کرد موارد سفتت کردن پوست می باشد که به واسطه بازسازی پوست صورت و جوان شدن موجب لیفتینگ بالا در پوست می شود.

برای اقدام به کار هایفو تراپی شما نیاز به هیچ گونه بیهوشی ندارید و تنها با یک کرم زایلاپی یا بی حسی موقتی می توانید از اثرات مفید این دستگاه استفاده ببرید. اگر از آن دسته افرادی هستید که روش های تهاجمی را نمی پسندید هایفو تراپی همانند لیزرهای آر اف فرکشنالنیز یک روش غیر تهاجمی می باشد. درواقع شما بلافاصله پس از انجام کار می توانید به محل کار خود برگردید و بصورت معمول کارهای روزانه و روتین خود را انجام دهید.

در هایفو تراپی که از بهترین روش جوان سازی پوست صورت یاد می شود امواج بصورت کاملا متمرکز بر ناحیه پوست وارد شده و شروع به تولید کلاژن در پوست می کند. به عبارتی دمای حرارت در منطقه مورد تابش را بالا برده و کلاژن ها را تحریک کرده و تولید کلاژن در آن قسمت بیشتر شده و در نتیجه استحکام پوست بالاتر می رود . بافت پوست صورت در اثر هایفو تراپی سفت تر می شود و اثرات چین و چروک نیز از روی صورت حذف می شوند و در نهایت پوست جوان تر و شاداب تر خواهد شد.

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *