بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت

بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت

اولین علائم خستگی و پیری پوست به اشکال مختلف ظاهر می شود که برای تحریک تولید کلاژن و چاق شدن پوست صورت ، چندین راه حل در دسترس ما است. در این مقاله شما را با بهترین روش جوانسازی و  لیفت صورت برای درمان و پیشگیری از پیری و چروک شدن پوست معرفی می کنیم.

 

در انتخاب بهترین روش، با توجه به چین و چروک ها و  عمق آنها، اینکه در چه فاصله زمانی بوجود آمده اند و شکل ظاهری آنها چگونه است را درنظر میگیریم. هنگامی که بتوانیم عوامل را کنترل و بررسی کنیم می توانیم یک فرآیند جوانساز را نیز برای فرد متقاضی اجرای بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت را عملی کنیم.

 

بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت

حقیقتی که در انتخاب بهترین روش وجود دارد این است که، می بایست پوست هر فرد که می خواهد کارهای مراقبتی در جهت لیفت و جوانسازی پوست انجام دهد بررسی شود. گاها افراد غیر مرتبط با حوزه پزشکی و پوست همانند سالن های زیبایی اقدام به چنین کارهایی در جهت لیفت صورت می کنند . ایراد این کار اینجا است که یک فرد غیر متخصص با چند روز دوره دیدن با وسایل و ابزار نمی تواند پوست را بشناست و به لایه های پوست تسلط داشته باشد. به شما توصیه می کنیم که در جهت کارهای مرتبط با پوست اعم از لیفت صورت، تزریق ژل لب و غیره حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید .

 

انواع روش های لیفت صورت

روش های بسیار زیادی از قدیم الایام تا به الان برای جوان سازی پوست استفاده می شده است. روشهای جوان شدن پوست خود به دو دسته کلی طبیعی و غیرطبیعی تقسیم می شوند که از بین این روش ها می توان برای هر فرد با توجه به سیستم پوستی و کلاژن سازی و همچنین سن، بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت را تجویز کرد.

 

روش های طبیعی لیفت صورت

روش های طبیعی لیفت صورت که به جهت جوانسازی استفاده می شود همان ماسک های دست ساز می باشند یا همان میوه هایی مانند کیوی، خیار و غیره می باشند که افراد از آن استفاده می کردند. در حال حاضر این روش طبیعی برای لیفت کردن و جوان شدن پوست نیز استفاده می شود. این روش ها نیز می توانند همچنان از نمونه های بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت باشند و از اهمیت و اثرشان کاسته نشده است.

 

روش های غیرطبیعی جوانسازی پوست

روش هایی که بصورت غیر طبیعی هستند و درواقع روش هایی هستند که علم پزشکی جدید آنها را توصیه می کند. روش هایی مانند میکرونیدلینگ، میکرودرم، تزریق هیالورنیک اسید، تزریق ژل و فیلر کلاژن ساز، هایفو، آر اف فرکشنال، co2 و سایر لیزرهای اولتراسونیک نیز در جهت ترمیم و جوانسازی پوست موثر هستند.

 

5 نکته برای جلوگیری از پیری پوست

  1. صورت خود را به خوبی تمیز کنید

برای مراقبت از پوست و مبارزه موثر با پیری سلول های شما، به شما توصیه می کنیم برای شروع ، هر شب آرایش خود را پاک کنید. در شب ، پوست شما باید بتواند نفس بکشد. هفته ای یک بار ، لایه برداری انجام دهید تا تمام پوست مرده از بین برود و پوست شما نسبت به محصولاتی که استفاده می کنید نفوذپذیرتر شود.

  1. رژیم غذایی را ترجیح دهید

برای مبارزه با ظاهر چین و چروک ، مهم است که از رژیم غذایی خود به خوبی مراقبت کنید. غذاهای غنی از آنتی اکسیدان ، امگا 3 و ویتامین ها را انتخاب کنید. آنتی اکسیدان هایی که در اسفناج ، لوبیای کلیه ، گوجه فرنگی و چغندر یافت می شوند ، در مبارزه با پیری سلول بسیار مثر هستند.

  1. آب زیاد بنوشید

مسئولان بهداشت مدام اهمیت نوشیدن آب فراوان برای سلامتی را تکرار می کنند. برای مبارزه با پیری پوست ، آب نیز ضروری است. هرچه بیشتر بنوشیم ، بیشتر اجازه می دهیم بدن سموم خود را دفع کند.

4.  سیگار را ترک کنید

بین سیگار کشیدن و پیر شدن پوست رابطه وجود دارد. به ویژه ، بسیاری از مطالعات نشان داده است که سیگار کشیدن باعث ایجاد چین و چروک می شود. تنباکو باعث اکسیداسیون سلول و در نتیجه تغییر اپیدرم می شود.

5 . مراقب آفتاب باشید

داشتن چهره ای زیبا بسیار وسوسه انگیز است ، اما نباید فراموش کنیم که اشعه خورشید برای پوست ما بسیار مضر است. خود را در معرض محافظت نکردن و مدت طولانی قرار دهید ، بدون توجه به نوع پوست ، منجر به پیری زودرس پوست می شود.

در پایان شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین مرکز جوانسازی پوست در تهران با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *