تزریق ژل گونه طبیعی

Whatsapp search bar 3d rendering

تزریق ژل گونه طبیعی یکی از روش های پرطرفدار و رایج برای بهبود زیبایی و جوانسازی چهره است که به لحاظ ترکیبات به کار رفته در ژل های تزریقی، سازگاری بالایی نیز با بدن دارند. انجام این روش، همانند تزریق فیلر به سایر اجزای صورت نظیر لبها، فک و چانه، پلک و اطراف چشم، علاوه بر بهبود فرم و برجسته سازی گونه ها به برطرف شدن چین و چروک ها و صاف تر شدن پوست در این نواحی نیز کمک زیادی می کند و به همین دلیل آثار و نتایج چشمگیر و قابل ملاحظه ای را در چهره فرد بر جای می گذارد. بنابراین علاوه بر استفاده از این روش برای اهداف مدلینگ و زیبایی، افرادی که در اثر کاهش کلاژن و الاستین، دچار شل شدگی و افتادگی در ناحیه گونه شده اند نیز می توانند از تزریق ژل گونه طبیعی برای بازگرداندن شادابی پوست خود بهره ببرند.

ویژگی های بهترین ژل گونه

 

مراحل تزریق ژل برای گونه

پروسه تزریق ژل به گونه، چندان پیچیده‌ نمی باشد و معمولا طی مراحل مشخص و کوتاهی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت، صورت می پذیرد. این مراحل عبارتند از:

ارائه مشاوره تخصصی درباره تزریق ژل برای گونه

همانطور که می دانید انجام کلیه روش های جوانسازی و زیبایی پوست، نیازمند جلسه مشاوره و اطلاع از نظرات پزشک و همچنین بیمار است. طی این ملاقات، ضمن آنکه چهره فرد توسط پزشک مورد بررسی قرار می گیرد و کلیه جوانب امر برای تزریق ژل گونه طبیعی سنجیده خواهد شد، بیمار نیز می تواند خواسته ها و نظرات خود برای ایجاد فرم دلخواه را بیان می کند. علاوه بر آن، کلیه نکات مراقبتی که رعایت آنها پیش از انجام تزریق ضروری هستند نیز مورد اشاره قرار گرفته و زمان دقیق انجام کار نیز تعیین خواهد شد.

برای کسب مشاوره درباره تزریق ژل لب با کارشناسان ما همراه باشید .

آماده‌ سازی گونه‌ برای تزریق ژل

مرحله بعدی برای انجام تزریق ژل گونه به اقداماتی مربوط می شود که منجر به آماده‌ سازی چهره برای انجام عمل خواهد شد. به این صورت که چهره فرد بایستی فاقد هرگونه چربی و مواد آرایشی باشد. لذا از بیمار می خواهند که با آب و صابون صورت خود را شست و شو دهد. پس از آن، ناحیه محل تزریق توسط پزشک استریل و سپس با یک ژل موضعی، بی حس می گردد.

تزریق ژل گونه به صورت طبیعی

اکنون و پس از آماده سازی گونه ها، آخرین بخش از مراحل تزریق ژل آغاز می شود. پزشک متخصص در این مرحله، مقدار مورد نیاز از ژل گونه را توسط سرنگ به محل های مشخص شده تزریق می کند. حساسیت و لزوم دقت در این مرحله بسیار بیشتر از مراحل قبل و بعد از تزریق است چراکه کوچکترین اشتباه می تواند منجر به عوارض و یا به خطر افتادن زیبایی چهره فرد گردد. بنابراین بایستی در انتخاب کلینیک پوستی با پزشکانی متخصص، وسواس و دقت زیادی را به خرج داده شود تا بهترین نتایج را کسب نمائید. با اتمام فرآیند تزریق ژل به گونه و برای فرم دهی نهایی، ماساژهای خاصی توسط پزشک بر روی گونه ها اعمال می شود.

بهترین نوع ژل برای تزریق به گونه

در حال حاضر انواع مختلفی از فیلر‌های مورد تایید سازمان جهانی غذا و دارو برای تزریق ژل گونه‌ طبیعی  وجود دارند که از آن میان، دو نوع ژل پرکننده پوستی با نام های اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک بیشتر از سایر انواع فیلرها، برای تزریق در نواحی گونه و اطراف چشم توصیه می‌ شوند. علت کارایی این دو پرکننده، ماندگاری نسبتأ بالایی آنها در میان انواع فیلر‌های موقتی است. ضمنأ این دو نوع ژل، دارای کمترین عوارض برای تزریق به گونه می باشند. از میان برندهای متنوع موجود در بازار، ژل‌هایی مانند ژل ژوویدرم و رستیلین (Juvederm، Restylane) که در ترکیبات آنها اسید هیالورونیک به کار رفته، نسبتأ شناخته شده تر و کارآمدتر هستند.

بهترین کاندیدا برای تزریق ژل گونه

افرادی با ویژگی های زیر، بهترین متقاضی برای تزریق ژل گونه طبیعی می باشند:

  • افرادی با صورت های کشیده و مستطیل شکل
  • چهره های لاغر و تکیده
  • افرادی که چربی گونه آنها در اثر افزایش سن، از بین رفته
  • گونه ‌‌های چین و چروک دار
  • افراد غیرسیگاری

ماندگاری ژل گونه

به طور کلی ماندگاری تزریق ژل گونه طبیعی به عوامل مختلف و متعددی بستگی دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع ژل تزریق شده و برند آن که بر روی جذب زودتر یا دیرتر آن موثر است.
  • مراقبت ‌های بعد از تزریق ژل
  • وضعیت بدنی و نوع پوست فرد
  • حرکات صورت
  • مقدار فشار وارده به این ناحیه از صورت

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *