بهترین ژل برای تزریق در لب 

بهترین ژل برای تزریق در لب

بهترین ژل برای تزریق در لب بر اساس ماهیت و نام برندی که دارد در کنار سایر ویژگی ها مشخص می شود. درواقع اگر شما به دنبال عالی ترین ژل لب هستید نیاز است تا با مواردی که از قبل می بایست از آن مطلع باشید آشنا شوید.

امروزه ژل های بسیاری برای تزریق در اجزای صورت و بدن وارد بازار شده اند و با توجه به ماهیت استفاده ای که دارند و اثرات زیبایی که ایجاد می کنند مورد استقبال قرار می گیرند. افراد عادی معمولا از ماهیت ژل ها اصلاعاتی ندارند و فقط می خواهند ژل را تزریق کنند تا مثلا به برجستگی لب ها یا گونه ها و حتی زاویه سازی صورت خود برسانند.

در تزریق انواع مختلف ژل حتما دانستن ماهیت ژل بسیار مهم می باشد، مخصوصا اگر می خواهید تزریق ژل لب را انجام دهید بسیار مهم است تا بتوانید یک ژل مناسب و صد در صد استاندارد را انتخاب کنید. به عبارتی قرار است این ماده ی ژل وارد بدنتان شود پس نمی توانید هر نوع ژلی را وارد اجزای بدن خود کنید .

 

بهترین ژل برای تزریق در لب چیست ؟

همانگونه که در ابتدا شرح داده شد ژل ها دارای ماهیت مختلفی هستند و افرادی که برای تزریق ژل لب یا گونه و غیره به پزشک مراجعه می کنند ان را نمی شناسند و فکر می کنند که ژل، ژل است و فرقی ندارد از چه مارک یا برندی باشد.

اینگونه نیست که ماهیت ژل مهم نباشد، بلکه بسیار مهم است و ژل هایی که برای تزریق در لب استفاده می شوند از نوع ژل های هیالورنیک اسید می باشد، که خود بدن این ماده را به مقدار کمتر تولید می کند. ژل هیالورونیک اسید نیز توسط بدن جذب می شود به این معنا که اثری که برای شما خواهند داشت همیشگی نخواهد بود و پس از مدت زمانی که برای آن ژل تعریف شده است، از طریق بدن جذب خواهد شد.

در ادامه شما را با چند تا از بهترین ژل برای تزریق در لب آشنا می کنیم، تا بتوانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

 

انواع ژل لب

همانگونه که می دانید بهترین ژل برای تزریق در لب، ژل های هیالورنیک اسید می باشند که کشورهای کره، چین، فرانسه و غیره از این ژل ها به وفور تولید می کنند . سوالی که در اینجا پیش می آید آیا همه ی این ژل ها مطمئن و قابل اعتماد هستند که بتوان بدون نگرانی از اینکه ضرر داشته باشند آنها را تزریق کرد؟ پاسخ قطعا خیر است. چرا که هر ژلی که وارد بازار می شود تحت عنوان ژل هیالورنیک اسید نمی تواند بی خطر باشد و نیاز به داشتن استاندار و اصول اولیه FDA دارد.

در ادامه شما را با ژل های مختلف از نظر کشور ساخت و تولید آنها آشنا می کنیم.

ژل لب چینی

این نوع ژل ها معمولا توصیه نمی شوند و تقریبا هیچ پزشکی این ژل ها را مخصوصا برای تزریق در لب و جاهای دیگر تزریق نمی کنند چون احتمال آنکه این ژل ها اثر عکس داشته باشند بسیار زیاد است و از تزریق این ژل ها نیز بازخورد خوبی دریافت نشده است. اما امکان دارد شما وارد یک مرکز یا کلینیک زیبایی یا آرایشگاه شوید و به شما تزریق ژل لب با قیمت مناسب را بدهند، که به احتمال خیلی زیاد از همین نوع ژل ها هستند. ژل های چینی ارزان ترین ژل ها برای تزریق در لب هستند و قیمت بسیار بسیار پایینی دارند و از این نظر می توانند سود دهی بالایی برای فردی که اقدام به تزریق آنها می کند داشته باشد.

 

ژل لب کره ای

این ژل ها امن تر از ژل های چینی هستند و جز بهترین ژل برای تزریق در لب شناخته شده اند و پزشکانی که در حوزه زیبایی فعالیت و تخصص دارند با اطمینان بیشتری می توانند از این ژل ها برای مراجعه کنندگان زیبایی خود استفاده کنند.

 

بهترین مارک ژل لب

در حال حاضر ژل لبی که بتواند در فرم دهی لب نیز اثر بسیار شگفت انگیزی داشته باشد، ژل هیالورونیک اسید آلاینا می باشد. هنگامی که این ژل تزریق شود متوجه می شوید که چقدر می تواند در ظاهر لب شما نیز اثر مثبت داشته باشد. ژل هایی مانند رووفیل، ژویدرم و غیره که ماهیت هیالورونیک استید داشته باشند با استفاده از نظر پزشک با تجربه ای که در این زمینه دارد باری شما تزریق شود.

 

نتیجه :

بهترین ژل برای تزریق در لب می بایست حتما از نوع هیالورونیک اسید باشد و از نمونه ژل های شناخته شده ای باشد که به تایید سازمان غذا و دارو رسیده باشد. معمولا ژل های چینی را پزشک تزریق نمی کند پس به این ژل ها استناد نکنید . حتما قبل از آنکه اقدام به تزریق ژل لب  بکنید از پزشک خود بخواهید که از نام و مارک ژل لب به شما اطلاعاتی بدهد و شما هم به دنبال اطلاعاتی از قبل برای این ژل از سایر مراکز و یا از اینترنت باشید.

نکته ای که بسیار مهم است حتما قبل از تزریق ژل لب و در حین انجام تزریق حواستان باشد که از چه ژلی برای شما تزریق صورت می گیرد.

آیا علاقه دارید لب های خود را بزرگتر کنید؟ اگر به ویانا کلینیک برای تزریق ژل لب مراجعه کنید این اطلاعات به شما داده می شود و ویال ژل در حضور خودتان و در جلوی چشمان خودتان باز کی شود و از آن ژل برداشت می شود.جهت دریافت قیمت تزریق ژل لب و هزینه های تزریق با مجموعه ما تماس بگیرید تا همه ی موارد لازم و ضروری جهت آگاهی داشتن شما در اختیارتان قرار گیرد.

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *