نکات مهم در مورد تزریق ژل لب

نکات مهم در مورد تزریق ژل لب

نکات مهم در مورد تزریق ژل لب به اطلاعاتی گفته می شود که برای آن دسته از افرادی که خواهان انجام آن می باشند، کمک کننده است. تزریق فیلر یا ژل لب یکی از عمل های زیبایی غیرتهاجمی و تا حدودی بی خطر می باشد که با هدف حجم دهی به لب، مورد توجه بیشتر جوانان به ویژه خانم ها قرار گرفته است. انجام این عمل همچون سایر خدمات زیبایی، مستلزم کسب اطلاعات لازم و کافی در مورد انجام آن می باشد. به این صورت علاوه بر آنکه دانش کافی و لازم در این باره را به دست خواهید آورد، از مزایا و حتی عوارض احتمالی آن نیز مطلع خواهید شد. بنابراین اگر شما نیز کاندیدای انجام این عمل هستید، با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی برخی نکات مهم در مورد تزریق ژل لب بپردازیم.

مراجعه به کلینیک معتبر با پزشکان مسلط

مراجعه به کلینیک معتبر با پزشکان مسلط

اولین و مهم ترین موردی که برای انجام تزریق ژل لب باید به آن توجه ویژه نشان دهید، یافتن بهترین کلینیک با کادر مجرب و پزشکان مسلط می باشد. انتخاب مراکزی با قیمت های بسیار پایین هیچ توجیهی به غیر از بی تجربگی پرسنل و عدم تسلط به فنون تزریق و بی اطلاعی از آناتومی صورت ندارد. بنابراین از نکات مهم در مورد تزریق ژل لب ، مراجعه به بهترین و معتبرترین کلینیک زیبایی با پزشکانی است که دارای سالها تجربه و فعالیت در این زمینه هستند.

دوام و ماندگاری ژل لب

دوام و ماندگاری ژل لب

تزریق ژل لب، دوام چندانی ندارد و هر شش ماه یکبار نیازمند ترمیم می باشد. درواقع تزریق فیلر لب معمولا بین ۶ تا ۸ ماه و یا حداکثر می تواند یک سال دارای دوام است. البته ماندگاری ژل لب با توجه به ویژگی های فردی و بدن هر شخص متفاوت خواهد بود مثلا ممکن است بدن برخی افراد خیلی زود ژل تزریق شده را جذب کند. همچنین از آنجا که لب ها همواره در حال جنبش و حرکت هستند، ژل تزریقی نیز تحت تاثیر آن، زودتر جذب بدن می شود. به همین دلیل معمولا ماندگاری این تزریق در مقایسه با نواحی دیگر صورت مانند گونه، بسیار پایین است که ازجمله نکات مهم در مورد تزریق ژل لب محسوب می شود.

تزریق دوره ای برای تغییر تدریجی

تزریق دوره ای برای تغییر تدریجی

افرادی که تمایل چندانی به تغییر یکباره در صورت و لب های خود ندارند و یا علاقمند به تنوع تدریجی و با ظرافت هستند، می توانند به صورت مرحله ای و طی چند دوره به مقدار مشخص، تزریق ژل را انجام دهند. البته تعیین مقدار دقیق ژل، تنها توسط پزشک و بسته به آناتومی و نیاز چهره صورت می پذیرد. به طوری که در مراحل بعدی امکان افزایش مقدار ژل تزریقی وجود داشته باشد.

کمترین عوارض و دوران نقاهت

کمترین عوارض و دوران نقاهت

از دیگر نکات مهم در مورد تزریق ژل لب که ممکن است شما را برای انجام هرچه سریع تر آن ترغیب نماید، عدم نیاز به زمانی برای بهبود و استراحت است. به طوری که پس از تزریق می توان به زندگی و فعالیت های روزمره خود ادامه داد. انجام این عمل نهایتأ 20 دقیقه به طول می انجامد و در پایان تنها ممکن است مقدار کمی ورم در اطراف لب های خود مشاهده کنید که مسئله ای کاملا طبیعی است. این ورم معمولا تا دو یا سه روز بعد فروکش می کند اما با استفاده از کمپرس سرد می توانید به از بین رفتن تورم سرعت ببخشید.

بهترین زمان برای انجام تزریق لب

بهترین زمان برای انجام تزریق ژل لب

در صورتی که برای یک رویداد خاص مانند مراسم ازدواج و یا مهمانی خاص، قصد دارید فرم بهتری به لب ها و چهره خود بدهید، بهتر است از مدتی قبل به فکر انجام آن باشید. مثلا چند هفته قبل برای تزریق ژل لب اقدام کنید تا در این فاصله، ضمن برطرف شدن تورم احتمالی، لب ها فرم اصلی و نهایی خود را به دست آورند. در این صورت چهره شما کاملا زیبا و طبیعی خواهد بود. بنابراین توجه به زمان مناسب یکی از نکات مهم در مورد تزریق ژل لب به ویژه در شرایط خاص است.

سخن پایانی

همانطور که می دانید تزریق ژل لب برای اصلاح فرم لب و یا تقویت و حجم دهی آن مورد استفاده قرار می گیرد. اما برای کسب بهترین نتیجه از انجام این عمل زیبایی و برای اطلاع دقیق پزشک از فرم که برای لب های خود در نظر دارید، بهتر است تصاویری از فرم دلخواه و مورد نظر خود را تهیه و به پزشک نشان دهید. در این صورت پزشک به راحتی می تواند لب های شما را طبق نظر و خواسته شما فرم دهی کند.

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *