موارد استفاده از میکرودرم

موارد استفاده از میکرودرم

از موارد استفاده از میکرودرم در مورد بازسازی پوست با استفاده از تکنیک ترمیم و جوانسازی می باشد. اینکه پوست هر روز در معرض تغییرات مختلف آب و هوایی و همچنین در معرض آلودگی قرار می گیرد اصلا جای هیچ بحثی ندارد.  چرا که همه ی افراد در زندگی خود با آن مواجه شده اند که عواقب آن لکه های قهوه ای و چین و چروک است که پیری پوست را تسریع می کند. همچنین به دلیل مشکلات آکنه آسیب پوست جدی می باشد.

برای اینکه پوست جوان ، صاف و روشن به نظر برسد، حذف سلول های مرده مهم است. هنگامی که منافذ پوست تمیز هستند، اکسیژن پوست بهتر می شود، که باعث می شود درمانی که روی پوست انجام می شود بهتر جذب شود و نتایج بلافاصله قابل مشاهده باشد.

فرآیند های مختلفی در مورد پاکسازی عمیق و بازسازی پوست وجود دارد. شدت های مختلفی وجود دارد و هر نوع پوستی به درمان متفاوت و سازگار نیاز دارد. امروزه پرکاربردترین روش درمانی ، روش لایه برداری استفاده از میکرودرم است.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک فرآیند لایه برداری سطحی زیبایی است که برای اصلاح نقص های پوستی استفاده می شود. درواقع از موارد استفاده از میکرودرم این می باشد که، در طی این روش شما این امکان را دارید که آن را با هر نوع پوست تطبیق دهید تا حتی در ظریف ترین انواع پوست نیز نواقص را اصلاح کنید.

برای انجام این کار، از ابزاری کوچک استفاده می شود که سلولهای مرده را جذب می کند و با استفاده از ریز بلورهای آلومینیوم یا اکسید روی ، با آزاد سازی پوست از عوامل آلوده، می توان پوست را تحت درمان قرار داد.

 

تفاوت بین میکرودرم و لایه برداری سنتی در این واقعیت است که برای به دست آوردن یک نتیجه مطلوب در بازسازی پوست انجام چندین جلسه مهم است ، با این وجود مهم است که جلسات به خوبی فاصله داشته باشید تا اپیدرم وقت بازسازی داشته باشد. این روش درمانی بدون درد است ، به درمان علائم کشیدگی ، زخم های کوچک و چین و چروک کمک می کند.

موارد استفاده از میکرودرم

در رابطه با موارد استفاده از میکرودرم ، اینکه چه موقع مناسب است تا از آن استفاده کنیم نیز حائز اهمیت می باشد.

  • وقتی اولین چروک ها ظاهر می شوند.
  • اگر لکه های تیره دارید.
  • اگر می خواهید جای زخم ها یا علائم کششی را از بین ببرید.
  • اگر از هر یک از این موارد آکنه ، جوش ، جوش های سرسیاه و جای زخم دارید.
  • اگر پوست شما خشک و خشن است.

 

نتایج و مزایای میکرودرم ابریژن

نتایج فوری هستند، گرچه همه اینها به نوع مشکلی که می خواهید درمان کنید و نوع پوست بستگی دارد. به عنوان مثال ، برای لکه ها یا حتی آکنه ، میکرودرم ابریژن تأثیر فوری خواهد داشت ، اما تمیز کردن کامل پوست چندین جلسه طول می کشد.

 

برای لکه های تیره، چین و چروک و زخم، نتیجه بعد از چندین جلسه قابل مشاهده خواهد بود. نتایج حاصل از میکرودرم بسیار رضایت بخش است و در مقایسه با مزایای بدست آمده عوارض جانبی عمده ای ایجاد نمی کند.

 

 اثرات ناخواسته میکرودرم

– تحریک پوست ، ناراحتی و ایجاد قرمزی در قسمت تحت درمان.

– ممکن است در صورت استفاده نادرست از درمان یا جلسات خیلی نزدیک به هم ، خطرات عفونت وجود داشته باشد.

– قرار گرفتن در معرض آفتاب بلافاصله پس از جلسه میکرودرم ، ممکن است بر روی پوست ورم ایجاد کند و یا در ناحیه تحت درمان لکه های قهوه ای ظاهر شود.

 

میکرودرم ابریژن چگونه انجام می شود

برای این کار، از یک دستگاه نسبتاً قدرتمند استفاده می شود که این روش درمانی باید توسط افراد متخصص انجام شود، آنها ابتدا باید یک پاکسازی عمیق از پوست انجام دهند. سپس به منظور مرطوب کردن پوست، کرم یا روغن استفاده می کنند تا حرکت دستگاه آسان شود. هدف از این عمل حذف لایه فوقانی اپیتلیوم و سلولهای مرده است.

با استفاده از این ابزار ، آنها با استفاده از ریز بلورها یا با نقطه الماس، روی ناحیه ای که باید تحت درمان قرار گیرد ، زیگزاگ می سازند. این جلسه بین 30 تا 40 دقیقه طول می کشد ، یعنی مدت زمان لازم برای لایه برداری پوست و تولید سلول ها است. سرعت جلسات متفاوت است.

نتیجه :

ویانا کلینیک خدمات مراقبتی و درمانی کاملی در جهت بازسازی پوست از جمله دستگاه پاکسازی جوش صورت، لیفت صورت، بوتاکس مردان، تزریق ژل لب و غیره را ارائه می دهد. اگر به دنبال تزریق بوتاکس زیر بغل برای مردان و یا خانم ها هستید با ما ارتباط بگیرید.

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *