ماندگاری زاویه سازی صورت چقدر است؟

ماندگاری زاویه سازی صورت

ماندگاری زاویه سازی صورت متناسب با روش هایی که برای انجام این نوع عمل زیبایی به کار برده می شود، متفاوت است. همانطور که می دانید زاویه سازی، روشی محبوب و پرطرفدار است که برای فرم دهی به قسمت های فک و چانه به کار برده می شود و تاثیر زیادی در زیبایی و جوانسازی چهره دارد. از همین رو علاقمندان به انجام زاویه سازی پیش از انجام آن، همواره در پی اطلاعاتی از نحوه انجام، مزایا، عوارض و همچنین دوام و ماندگاری آن هستند. اگر شما نیز قصد انجام این عمل زیبایی را دارید و به دنبال اطلاع از دوام و  ماندگاری زاویه سازی صورت هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلینیک زاویه سازی صورت با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

ماندگاری زاویه سازی فک و صورت

ماندگاری زاویه سازی فک و صورت

وجود تقارن در میان همه اجزاء صورت یکی از فاکتورهای مهم برای زیبایی چهره محسوب می شود و در صورت عدم تناسب، زاویه سازی بهترین راهکار برای زیبا و جذاب شدن چهره می باشد. البته انجام این کار به روش ‌های مختلفی صورت می پذیرد که هریک دارای ویژگی های خاص خود می باشند. به همین دلیل در ادامه برای آگاهی هرچه بیشتر شما، به بررسی ماندگاری زاویه سازی صورت برای هر روش به طور جداگانه خواهیم پرداخت.

ماندگاری زاویه سازی به روش تزریق ژل

ماندگاری زاویه سازی به روش تزریق ژل

یکی از روش های انجام زاویه سازی صورت، تزریق ژل است که روشی بسیار معمول و پرطرفدار به حساب می آید و در آن از ژل هیالورونیک اسید برای مادلینگ و زیباسازی صورت استفاده می شود. ماندگاری این شیوه بین شش ماه تا یکسال سال خواهد بود که بسته به وضعیت بیولوژیکی بدن و پذیرش پوست و همچنین نوع ژل مورد استفاده متفاوت می باشد. از طرفی انجام تزریق توسط پزشک متخصص نیز در ماندگاری زاویه سازی صورت بی تاثیر نخواهد بود. چراکه وجود پزشک متبحر در همه مراحل مانند انتخاب بهترین نوع ژل و تزریق مقدار مورد نیاز از آن و همچنین تشخیص حساسیت فرد که در دوام تزریق نقش حائز اهمیت دارند، الزامی است.

ماندگاری زاویه سازی به روش تزریق چربی

ماندگاری زاویه سازی به روش تزریق چربی

تزریق چربی برای زاویه سازی صورت در مقایسه با تزریق ژل تا حدودی دشوارتر است. چراکه این فرآیند دارای مرحله گرفتن چربی از نقاط دارای چربی اضافی در بدن نیز هست که معمولا با تشخیص و نظر پزشک انجام می گیرد. البته این سختی در زاویه سازی به روش تزریق چربی با مزایایی نیز همراه است که مهم ترین آنها دوام بیشتر تا حدود دو سال و بی نیاز بودن از ترمیم است. علاوه بر آن عدم بروز آلرژی به دلیل سازگاری چربی تزریق شده از بدن خودتان است. البته صرف نظر از بالا بودن ماندگاری زاویه سازی صورت در تزریق چربی، این روش دارای اثرات جانبی نیز هست که در صورت مراجعه به کلینیک های معتبر قابل پیشگیری خواهد بود.

ماندگاری زاویه سازی به روش نخ

ماندگاری زاویه سازی به روش نخ

در این روش، از نخ ‌های مخصوص برای لیفت نواحی مختلف و ایجاد زاویه و تناسب در فک استفاده می شود. با توجه به جنس این نخ ها، تولید الاستین و کلاژن که دو عامل برای قوام پوست هستند نیز افزایش یافته و مانع از چین و چروک های پوستی می شود. مراجعه به پزشک متخصص و کلینیک های معتبر قطعأ با مزایا و نتایج مثبتی همراه می باشد که بهره مندی از حداکثر ماندگاری زاویه سازی صورت (بین 12 تا 18 ماه) از آن جمله است.

ماندگاری زاویه سازی به روش بوتاکس

ماندگاری زاویه سازی به روش بوتاکس

بوتاکس یکی دیگر از روش هایی است که برای نواحی مختلف پوست و ایجاد تقارن و زاویه سازی صورت به کار برده می شود. این روش برای استراحت دادن به عضلات بخش هایی از پوست و رفع خطوط ایجاد شده مانند خط اخم و لبخند، چروک های پیشانی و غیره کاربرد دارد. از بوتاکس همچنین برای ایجاد چهره ای جذاب و گیرا و اصلاح فرم صورت افرادی که دارای نواقص و ایراداتی هستند نیز استفاده می شود. اما لزوم ترمیم هرچند ماه یکبار در این روش از عوامل موثر در ماندگاری زاویه سازی صورت که چیزی در حدود شش ماه است، تاثیرگذار می باشد.

ماندگاری زاویه سازی به روش جراحی

ماندگاری زاویه سازی به روش جراحی

جراحی صورت، روشی دشوار، زمانبر، پرهزینه اما با نتایجی چشمگیر است که برای زاویه دار کردن، رفع افتادگی و ایجاد تناسب استفاده می شود. این روش مناسب افرادی است که نیازمند تغییرات اساسی با دوام طولانی هستند. به طوری که در مواردی برای ایجاد تغییرات مد نظر بیمار، بخش هایی از استخوان صورت برش داده می شود. اما از مزایای آن ماندگاری زاویه سازی صورت به این شیوه است که غیر قابل برگشت می باشد.

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *