بوتاکس مو برای مردان

بوتاکس مو برای مردان-وبسایت ویانا

شاید تصور کنید تنها کاربرد بوتاکس از بین بردن چین و چروک پوست صورت است؛ اگرچه بوتاکس در جامعه به عنوان روشی برای بازسازی پوست شناخته می شود اما جالب است بدانید که یکی از روش های احیای مو، فرآیند بوتاکس است. کم مویی و داشتن موهای ضعیف یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مردها با آن مواجه هستند و از این رو آقایان همواره به دنبال راهی برای احیا و بازسازی موهایشان هستند. بوتاکس مو برای مردان، روشی است که به کمک آن می توان موها را احیا و پرپشت کرد. با این حال افراد جامعه اطلاعات کمی در مورد بوتاکس مردان دارند؛ به همین دلیل در این مقاله قصد داریم بوتاکس مو برای مردان را مورد بررسی قرار دهیم.

بوتاکس مو برای مردان-وبسایت ویانا

با موهای کم پشت و آسیب دیده خداحافظی کنید

سبک زندگی امروزی، تغذیه نادرست، خواب ناکافی و استرس هایی که دائما با آنها مواجه هستیم، سلامتی ما را از جنبه های مختلفی تحت تاثیر قرار داده و  باعث شده است بسیاری از افراد دچار ریزش مو شوند یا تار موهای آنها شکننده شود و آسیب ببیند.

بیشتر بخوانید : بوتاکس مردان

یکی از بهترین و ماندگارترین روش ها برای احیای موهای آسیب دیده و پرپشت کردن موها، روش بوتاکس مو است. کلاژن ماده بسیار مفیدی در سلامت پوست، مو و ناخن است و کمبود آن باعث آسیب های جدی به این اعضا می شود. یکی از وظایف بوتاکس مو، رساندن کلاژن کافی به موها و پر کردن شکاف و خلل های موجود در موها است؛ به این ترتیب موهای شما سالم و پرپشت به نظر می رسند. معمولا آقایان به صورت ژنتیکی بیشتر از خانم ها با مسائلی مانند ریزش مو یا نازک شدن تارهای مو مواجه هستند؛ در نتیجه بوتاکس مو می تواند روش مناسبی برای احیای موهای آسیب دیده آنها باشد.

با موهای کم پشت و آسیب دیده خداحافظی کنید-وبسایت ویانا

بوتاکس مو چگونه انجام می شود؟

قبل از هر چیزی به این نکته توجه کنید که برای انجام بوتاکس مو، باید حتما به کلنیک های پوست و مو یا سالن های زیبایی معتبر مراجعه کنید؛ زیرا در صورتی که بوتاکس مو توسط افراد حرفه ای انجام نشود، آسیب بیشتری به موهای شما می رساند. برای احیای موها به روش بوتاکس، از آمپول های مخصوص حاوی بوتاکس استفاده می شود.

فرآیند بوتاکس مو نیز به این صورت است که ابتدا موها با شامپو شسته می شوند و پس از خشک شدن آنها، آرایشگر ساقه موها را به مواد بوتاکس آغشته می کند. سپس برای نفوذ هر چه بیشتر مواد بوتاکس به داخل بافت مو، موها باید به مدت 20 دقیقه در معرض حرارت قرار بگیرند؛ برای حرارت دادن به موها، آرایشگران از کلاه های حرارتی استفاده می کنند. در نهایت موها با آب شسته می شوند و از اتو مو یا سشوار برای صاف تر کردن آنها استفاده می شود.

هزینه بوتاکس مو برای مردان

پارامترهای مختلفی هزینه بوتاکس مو برای مردان را تحت تاثیر قرار می دهند؛ از این رو نمی توانیم یک هزینه ثابت برای بوتاکس مو در نظر بگیریم. برای مثال ممکن است هزینه بوتاکس مو در شهرهای مختلف متفاوت است. حتی هزینه تزریق بوتاکس در تهران برای سالن های زیبایی و کلنیک های مختلف، با یکدیگر تفاوت دارد. همچنین هر چقدر حجم موها یا میزان آسیب دیدگی آنها بیشتر باشد یا موها بلندتر باشند، طبیعتا به مواد بیشتری برای احیای آنها نیاز خواهیم داشت و از این رو هزینه بوتاکس نیز بیشتر خواهد شد. اما از آنجایی که حجم موهای آقایان به نسبت خانم ها کمتر است، معمولا هزینه بوتاکس مو برای مردان نسبت به خانم ها کمتر است. به طور کلی بوتاکس مو برای مردان به نسبت سایر روش های احیا و پرپشت کردن موها مانند کاشت مو و … هزینه کمتری دارد.

هزینه بوتاکس مو برای مردان-وبسایت ویانا

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

بسیاری از آقایان با مشکلاتی مانند ریزش مو، کم مویی، نازک شدن تار موها و … مواجه هستند و به دنبال روشی برای احیای موهای آسیب دیده خود هستند، روشی که به کمک آن موهایشان سالم تر و پرپشت تر به نظر برسد. یکی از بهترین و ماندگارترین روش ها برای احیای موهای آسیب دیده، روش بوتاکس مو است. در فرآیند بوتاکس مو، کلاژن از دست رفته به موها بازگردانده می شود؛ کلاژن موثرترین ماده برای شادابی و سلامت موها است و به همین دلیل به کمک این روش موها سالم و پرپشت به نظر می رسند. در این مقاله به نکاتی در مورد بوتاکس مو برای مردان، فرآیند انجام بوتاکس مو و هزینه های مربوط به آن اشاره کردیم.

مقالات دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *