مزایای لیزر موهای زائد که لازم است بدانید

لیزر موهای زائد

خانم‌ها خوب می‌دانند شیو یا وکس پاها، زیر بغل، بیکینی و دیگر قسمت‌های بدن هم وقت‌گیر است و هم هزینه دارد و علاوه بر درد در مورد وکس، ژیلت نیز باعث التهاب و قرمزی پوست می‌شود. بنابراین به افرادی که به هر دلیلی از این که سر موعدی مقرر به سالن‌های اپیلاسیون مراجعه ‌کنند یا از خرید انواع ژیلت‌های ضدحساسیت خسته شده‌اند،  به شدت توصیه می‌شود لیزر موهای زائد را به عنوان گزینه‌ی برتر در نظر بگیرند.

لیزر موهای زائد یک راه حل دائمی برای رسیدن به پوست صاف و بی‌مو بدون آن همه استرس و درد، اتلاف وقت و اثرات جانبی ممکن روش‌های سنتی است. امروزه کلینیک‌های معتبر لیزر در تمام دنیا، آماده‌ی ارائه‌ی بهترین خدمات لیزر با به‌روزترین دستگاه‌ها هستند.

 

مزایای لیزر موهای زائد

 

لیزر موهای زائد یک راه‌حل دائمی است

خدمات لیزر موهای زائد در کلینیک‌های معتبر برای انواع رنگ پوست و انواع مو کاربرد دارد و نتیجه‌ی مطلوب را به دست می‌دهد. این فرآیند به رفع دائمی موهای نامطلوب می‌انجامد. پس از اتمام دوره‌ی کامل درمان 80% تا 95% موهای مورد نظر برای همیشه از بین می‌رود و برای این که از عدم برگشت موها مطمئن شوید تا چند سال پس از اتمام دوره‌ی لیزر خود، کافی است هر سال یک بار لیزرتان را شارژ کنید.

 

مزایای لیزر موهای زائد

 

لیزر موهای زائد از پوست‌تان محافظت می‌کند

شیو و وکس کردن مو را براز روی پوست برمی‌دارد، اما شیو کردن مداوم پوست را آزرده و دچار جراحت می‌کند؛ هم‌چنین منجر به موی زیرپوستی می‌شود که پوست ظاهر صاف و یکدست خود را از دست می‌دهد. از طرف دیگر برای وکس نیز پس از هربار، باید منتظر بمانید تا تمام موها دوباره برویند. اما با شروع دوره‌ی لیزر از همان ماه دوم می‌توانید بدون هیچ جراحت و آسیبی به پوست خود، هر روز از داشتن پوستی بی‌نقص و زیبا لذت ببرید.

 

لیزر موهای زائد

 

در وقت و هزینه صرفه‌جویی کنید

تصور کنید پوست‌تان به ژیلت‌ حساسیت نشان نمی‌دهد یا وکس کردن هم شما را خیلی آزار نمی‌دهد. اما برای داشتن پوستی بی‌مو و یکدست در تمام اوقات باید هفته‌ای چندبار شیو کنید و از طرف دیگر رفتن به سالن‌های اپیلاسیون هر ماه هزینه‌ای روی دست‌تان می‌گذارد که این هزینه در درازمدت به دلیل موقتی بودن نتیجه اصلا منطقی نیست. لیزر موهای زائد علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه، نتیجه‌ی دائم می‌دهد؛ چرا که دیگر لازم نیست نگران زمانی که صرف رفتن به سالن‌های اپیلاسیون می‌کنید باشید. هم‌چنین با برنامه‌ریزی و شروع دوره‌ی لیزر خود در مراکز معتبر لیزر و صرف هزینه‌ای منطقی می‌توانید از تمام اوقات خود لذت ببرید.
پس از اولین جلسه‌ی لیزر، متوجه کم شدن رشد موهای خود می‌شوید. پس از این که دوره‌ی درمان‌تان کامل شد، دیگر مجبور نخواهید بود به دنبال نوبت در سالن اپیلاسیون باشید یا هر هفته برای انواع ژیلت هزینه کنید.

 

لیزر موهای زائد

 

همین حالا دست به کار شوید و با مشاوران متخصص ما در کلینیک زیبایی ویانا تماس بگیرید و با مشاوره‌ی تلفنی، دوره‌ی درمان خود را در تحت نظر پزشکان متخصص و کادر مجرب ما شروع کنید و هر چه سریع‌تر به نتیجه‌ای که دلخواه هر بانویی است برسید.

مقالات دیگر